Talpedagog

KATEGORI: Kasper | 2012-11-16 / 14:05:12
Idag hade jag möte på förskolan med Ks talpedagog som han älskar och avgudar. Hon hade bara massa fina saker att säga, min älskade har utvecklats så mycket i språket och blivit så otroligt duktig.
Fick massa beröm och fick höra vad de jobbar med och vad han tycker är intressant.
 
Efter mötet fick K komma in för att ha ett av sina vanliga möten med henne, jag fick sitta kvar och vara med i leken. Vilken underbart glad unge! Han såg framemot varje uppgift och hade svårt att sitta still eftersom han var så exalterad. Vilken underbart duktig unge jag har <3 Och vilka fantastiska pedagoger det arbetar på förskolan. Vi är riktigt lyckligt lottade!
 
Jag och mitt hjärta <3
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA