Sjukgymnasten

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-11-23 / 06:37:52
Igår hade jag tid hos sjukgymnasten igen. Vi gick igenom lite det kiropraktorn sa och gjorde förra veckan och vi båda är väldigt positiva till vad som komma skall.
Pratade lite mer träning och vad jag ska tänka på och vara extra noggrann på.
 
Känner mig nästan som en tant nu också! Fick hjälpmedel från sjukgymnasten, haha!
 
Denna vackra kudde ska jag sitta på för att få höften och svanken i rätt ställning. Sjukgymnasten poängterade det viktiga med att alltid ha den med sig och faktiskt använda den! Hon såg väl hur fundersam jag vart när jag tog upp den och skulle bära denna otumpliga pryl. Då försökte hon trösta mig, tog kudden och rev upp lite av plasten för att peta fram ett handtag. Överlycklig skrek hon "Men titta, den har ju faktiskt ett handtag".
Haha, ja visst fick det mig att skratta. Men sen om jag känner mig så himla mycket snyggare när jag kommer bärandes på min sittkudde/portfölj vet jag f*n ;)
Hett på krogen! ;D Ok, inte för att jag hänger där speciellt ofta.. Men ändå!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA