Sjukgymnast

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-11-15 / 15:00:04
Hade tid hos sjukgymnasten idag eftersom jag fortfarande har så svåra smärtor av min ischias och att jag nu även börjar få ont i ryggen av mina diskbråck. Suck!
 
Hon tycker att jag är ett svårt fall, vet inte riktigt vad det är som faktiskt orsakar den hemska smärtan som jag får. Vi gjorde massa övningar idag för att provocera kroppen och se vad som gör mest ont. AJ! Det är min sammanfattning av detta besök. Som tur är så är ju denna sjukgymnast supertrevlig, hon är lätt att prata med och jag gillar henne starkt! Även idag så råkade vårat besök bli 1,5 timme långt. Tiden bara rinner iväg bland alla övningar och hon tycker ju som sagt att jag är ett svårt fall, men vill ju såklart mer än gärna komma fram till orsaken.
 
Jag har tid hos kiropraktorn idag, om en timme faktiskt och hon hoppades på att det kan hjälpa mig. Jag hoppas också! Jag är LIVRÄDD och panikslagen och kommer darra som ett asplöv när tiden närmar sig. Känner redan nu paniken i kroppen. Usch!
 
Vi har en tid nästa vecka igen. Hoppas på det bästa nu!
Kommentarer
Gaymasen  http://gaymasen.se

Oj vad häftig (stark) din header var! Bra jobbat måste jag säga. :))

Och jaaa brieost är gott. Helt klart den godaste osten där igår, mmm! ^^

Svar: Tack så mycket!
Laura

Skrivet den 15 November, 2012 - 15:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA