Kvällsunderhållning

KATEGORI: Allmänt | 2012-11-13 / 19:17:14
 
Har suttit och planerat inför veckohandlingen imorgon. Då sitter man men annonsbladet från Willys och Ica i högsta hugg! Jag planerar alltid mat för en vecka framåt och skriver sedan inköpslista för vad som behövs för kommande vecka. Och självklart älskar jag att handla på Willys, jag är fullt trogen deras annonsblad! Haha! När vi handlar såhär engång i veckan så slipper vi dessa småköp på Ica som ofta för med sig att man köper något extra som kanske inte alltid beövs.
 
Hur ser era storhandlingar/inköp och planering för mat ut under veckorna?
Kommentarer

Jag storhandlar varannan vecka.. Där emellan så stödhandlar jag, typ mjölk, grönsaker och sånt.. Lagar storkok varje söndag.. Gör 8-12 matlådor.. Efter som jag tränar så pass mycket hinner jag inte laga mat under veckorna.. efter jobbet hinner jag precis hem, kasta i mig en matlåda och åka på träningen.. Funkar jätte bra för mig, blir dock enformigt med samma mat i en vecka.. Nu har jag ätit kyckling och ris med keso i snart två veckor, lunch och middag :P

Svar: Smart! Förstår dock om det blir enformigt, men det viktigaste är ju att du får i dig vettig mat :)
Laura

Skrivet den 13 November, 2012 - 21:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA