Kanske kan hoppet komma tillbaka igen..?

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-11-16 / 19:52:17
Skrev ju imorse om hur besviken och arg jag var eftersom jag fortfarande hade så sjukt ont. Det här gick och störde mig hela dagen förstås, tankarna snurrade och visste inte vad jag skulle känna. Jag hoppades ju på kiropraktorn igår. Men så plötsligt på spinningen när jag inte kunde släppa tankarna så kom jag på det! Är det verkligen ischiasen som känns nu? Smärtan är ju lite annorlunda, fortfarande dock lika stark som när den kan vara som värst. Men smärtan var mera spridd, den täckte ett större område nu. Undra OM det kanske inte kan vara så att det BARA är den inflammerade muskeln som gör ont? Kanske det! Och där kom hoppet tillbaka lite! För en inflammerad muskel, det GÅR ATT BOTA!
 
Håll tummarna för mig nu! På tisdag ska kiropraktorn fortsätta med laserbehandlingen på den inflammerade muskeln, hoppas på framsteg! Googlade lite och läste att Voltaren Gel ska vara bra för inflammerade muskler. Gissa vems älskade man som fick skutta till ica för att handla lite. För tuben vi hade hemma hade förstås gått ut för över ett år sedan och hade bara minimalt kvar som jag självklart tryckte ut för kung och fosterland! Men jag HOPPAS på att den kan lindra min smärta åtminstone!
 
Och när mannen min ändå var på ica fick han köpa Strepsils till mig. Kunde nämligen inte somna igårkväll eftersom jag hade så sjukt ont i halsen. Och för att jag var orolig för att röra mig för att ställa saker fel igen i ryggen som kiropraktorn så fint fixat till!
 

Nu blir det knarkning av Voltaren Gel, Strepsils och té till en film med mannen min.
Kommentarer

bra blogg :)

Svar: Tack :)
Laura

Skrivet den 16 November, 2012 - 22:23
Cassandra  http://cassandra87.blogg.se

Hoppas du får en trevlig helg och att smärtan blir bättre snart!

Svar: Tack! Trevlig helg till dig med :)
Laura

Skrivet den 17 November, 2012 - 10:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA