Fina familjelördag

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-11-17 / 19:19:14
Imorse var hela familjen påklädda och klara strax efter nio för att bege oss till Ikea Uppsala för att hänga på låset vid 10. Efter att ha hittat några julklappar och välbehövligt skit till hemmet så satte vi oss ner i restaurangen för lunch, 105:- för lunch för hela familjen plus kaffe till mamma och pappa och kanelbulle till pappa och ungar. Lovely! Man kan inte annat än älska Ikeas matpriser!
 
Efter lunchen fick vi brumma hem fort för att hinna baka innan farmor med sambo skulle komma. K skulle hjälpa mig och baka, jordgubbsbullar hade vi kommit överrens om. Men tyvärr var K alldeles för upptagen med att bråka med lillasyster så jag fick stå själv i köket och baka jordgubbsmuffins. Ungarna var tokglada för besöket som åkte hem först när det var sovadags för de små så vi fick även middagssällskap.
 
Nu sitter denna mamma helt utslagen av alla smärtor. Usch fy och blä! Man blir så otroligt utslagen och trött av smärtorna. Får alltid tillslut svårt att koncentrera mig och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA