20e november, 20 minuter gåband + Afro + Core

KATEGORI: Träning | 2012-11-20 / 14:34:31
Började dagen med 20 minuter på bandet, mer om det i nästa inlägg i rätt kategori!
 
Stod Afro och Core på träningsschemat för min del idag. På Afron var jag väldigt ur fokus, gjorde mina egna övningar och vissa hängde jag inte alls med på! Kände mig tung i kroppen idag. Tycker ändå att jag förut var rätt duktig på olika danspass, men nu på senaste tiden så går det som det går. Men deppar inte över det, så länge man har kul så! Och jag trivs ju med instruktören och med alla deltagare.
Sedan var det dags för min älskade underbara Core! Det tunga i kroppen fortsatte även här, men jag pressade på och klarade allting finemang! Känner nog dock av lite träningsvärk från igår, vet inte om det är överkroppsprogrammet eller Shapen. Var några på Afron och Coren idag från Shapen igår som knappt kunde röra sig idag. Även idag lyckades jag komma ett steg längre i en övning, nämligen att stå sidoplanka på tå hela övningen! Dock bara på högersida, vänstersidan får jag jobba med! Får bli ett av mina mål!
 
Efter passet så pratade jag lite med instruktören och bestämde mig för att jag ska ha henne som PT när jag använder mig av mina Satsyou gånger som jag fått gratis. Det är nog ett bra beslut, hon håller i de flesta pass som jag går på och är nästan alltid på gymmet. Känns bra!
Kommentarer

Nu vill jag inte vara den som är den, men du måste börja lyssna mer på din kropp.

Att du känner dig tung i kroppen kan vara ett sätt för kroppen att säga stopp, det är dags att vila. Och att du har en smygande förkylning i kroppen gör nog inte saken bättre.

Men jättebra att du redan nu har klarat av ett mål :-) Är glad för din skull!

Skrivet den 20 November, 2012 - 15:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA