Tionde PT-timmen

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-12-05 / 13:19:33
Idag var det dags för tionde PT-timmen. I detta väder med sjukt mycket snö och världens trafikkaos så är jag glad att jag är sjukskriven och att jag just idag inte behöver ta mig till gymmet och träna eftersom min PT kommer hem till mig, kärlek! Tycker dock väldigt synd om henne som behöver härja runt i detta väder.
 
Jag förvarnade henne om att jag gjorde något tokigt igår då det knäckte till vid isciasnerven och gjorde ont som *** vilket medförde att jag låg i hemska smärtor resten av kvällen. Men vi bestämde oss för att prova hur det skulle gå, och det gick :) Jag kände av muskelinflammationen flera gånger, speciellt i veckans utmaning Jägarvilan. Men jag är envis, och det blir nog inga problem att klara veckans utmaning, har ju många dagar kvar.
 
Var ett roligt pass idag. Och som vanligt inga hinder när Mini är hemma, fick dock en straff burpees eftersom jag lyfte Mini fel vid ett tillfälle. Haha. PTn försökte lära Mini ordet burpees så hon skulle ropa det varje gång jag lyfte henne fel.
 
Vi körde både armar och ben idag, lite stabilitet också. Konstigt nog så har jag inte den dödliga träningsvärken från igår som jag trodde att jag skulle ha.
 
Nu har jag inte många PT-tillfällen kvar. På nästa veckas PT-timme ska vi till sjukgymnasten och sen åker hon bort i några veckor innan vi har våran sista timme.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA