Sjukgymnasten

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-12-18 / 15:19:51
Var idag dags för sjukgymnasten igen. Redan klockan 8 var jag där. Jag gillar min sjukgymnast, hon är envis och vägrar ge upp. Hon SKA helt enkelt lösa mitt fall.
Massa prat hit och dit. Har ju så fruktansvärt ont i min muskel, och när hon fick veta vilka övningar/ställningar som är skönast så fick hon massa att fundera på. Har i så många år fått höra att jag ska stretcha rumpmuskeln och baksida lår, senaste tiden har jag dock känt att det bara blir värre av det. Så nu är dom stretchningarna big no no för mig.
Har istället fått nya övningar som jag ska testa i några dagar, sedan ska hon ringa mig så att vi kan prata om hur det känns.
 
Nästa steg verkar bli en TNS-apparat. Hm, intressant. Men absolut villig till att prova!
Kommentarer

Jaaaha, Tens-apparat.... Ja, men en sån tog mamma hem från jobbet nån gång när hon hade diskbråck och jag hade mensvärk. I LIKE!!

Skrivet den 18 December, 2012 - 17:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA