Idag vill jag vara en man..

KATEGORI: Allmänt | 2012-12-08 / 12:05:52
Imorse när jag vaknade så mådde jag hundra gånger sämre än igår. Hela huvudet känns svullet, nästan tappat rösten, går inte att svälja, näsdukspaket efter paket förbrukas och.. Ja, önskar jag kunde vara en man idag och få vara sådär patetiskt sjuk. Haha, nej usch vad elakt skrivet av mig!
 
Kasper gick upp okristligt tidigt imorse, efter lite över en timme bönade och bad han att jag skulle gå upp. Efter frukost ville han leka. Han var mamma och jag var en bebis som skulle ligga och gråta, funkade bra för mig!
 
Mannen min som kom hem först 04.50 imorse från julbordet skulle iväg med sin mamma idag för att renovera lägenhet. Han var ju.. pigg. Haha! Säger jag bara. Som sjuk mamma fick man stanna hemma och gosa.
Chill och slänga upp fötterna på mamma.
 
Prinsessan min.
 
Mamma fick låna Snutte en stund och ha honom liggandes på axeln.
 
Tyvärr så blir det inte bara mys och slapp idag. Har lovat min mamma och bror att jag ska skjutsa dom så min bror kan köpa nya skor. Han jobbar nämligen med att skotta snö och har tydligen inga vinterskor. Kallt!
 
Men annars, den här gången ska jag faktiskt krya på mig själv och ta det lungt tills jag är helt frisk! Imorrn blir det soff- och sängläge hela dagen för hela familjen!  Och bara jag skjutsat klart idag så blir det lugna puckar, nu ska kroppen få vila. På riktigt.
 
Kommentarer

Tack för en mysig och lagom slapp kväll! :-) Fick mermsak på SATC, så ska nog mysa ner mig någon av dagarna som kommer och gotta mig i den underbara världen.. ;-)

NÄSTAN så att jag hoppas på att bli sjuk, så att jag kan göra det med rätta ;-)

Svar: Kan joina :P
Laura

Skrivet den 08 December, 2012 - 13:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA