9/2-1954 - 9/12-2008

KATEGORI: Allmänt | 2012-12-09 / 19:27:56
Idag har det gått fyra år av oändlig saknad. Fyra år sedan du lämnade mig och som din starka kropp äntligen fick lugn och ro.
 
Jag tänker på dig varje dag. Jag tänker på hur mycket du kämpade för min skull.
 
Tack för den underbara tid jag fick tillsammans med dig.
 
Jag älskar dig nu och för alltid.
 
Min älskade pappa
9/2-1954 - 9/12-2008
 
Jag har en bild på dig och mig på väggen i köket, jag är 10 månader och sitter i din famn i köket. I din stora trygga famn. Muistatko kuvan jonka sait minulta 50-vuotis lahjaksi?
 
Kaipaan sinua.
 
Denna låt spelades på din minnesstund och den kommer alltid beröra mig djupt. Jag klarar ännu inte av att lyssna på den utan att få hjärtat krossat.
 
<3
 
Nähdään!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA