24 timmar

KATEGORI: Vardag | 2012-12-12 / 06:02:44
Precis kommit hem från mitt nattpass på jobbet, första nattpasset någonsin. Och första jobbpasset på tio veckor på grund av sjukskrivningen. Det gick bra, mycket bättre än förväntat. Var ju inte ett vanligt arbetspass för mig utan jag satt vak.
 
Nu är jag nyligen hemkommen som sagt, varit vaken i 24 timmar nu. Mötte mannen min i dörren när han skulle åka till jobbet. Jag var ju tvungen att komma hem innan han åkte för barnen. Nu väntar jag på att barnen ska vakna, eller att klockan blir 6.30 så att jag kan väcka dom.
Blir sedan att lämna Mini på förskolan innan jag far iväg med K till logopeden. Sen, om fyra timmar får jag sova. Längtar!
 
Känns skönt att få börja jobba igen! Ska dock försöka komma ihåg att ringa kiropraktorn innan jag somnar för att försöka få en tid snart igen.
 
Lycka för mig att plogbilen var på G tidigt!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA