100 dagar och Fitnessfighten

KATEGORI: 100 dagar | 2012-12-29 / 10:29:00
Fina helg. Jag har inte försvunnit i snömassorna, men att blogga har inte varit så prio nu. Varit mycket jobb nu i veckan och den lediga tiden har jag valt att spendera med barnen som är hemma på jullov från förskolan med pappa.
 
Nu längtar jag till på tisdag. Nytt år och nya utmaningar.
 
Den största utmaningen av dom alla är mina 100 dagar som jag blivit inspirerad av Emelie. Detta kommer innebära att jag 1 januari - 10 april kommer helt att avstå från godis, snacks, läsk, fikabröd, skräpmat och alkohol. 100 dagar är länge, men det kommer jag att fixa! Viljan har jag ju..
 
En annan utmaning, också inspirerad av Emelie (hon är en stor inspiration som ni märker ;) ), blir att köra Fitnessfigten i januari. Det blir ju verkligen en bra hjälpstart för dessa 100 dagar!
 
Som ni ser, blir ett spännande år!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA