Huvudet över vattenytan

KATEGORI: Hälsa | 2016-10-07 / 16:50:32
Dessa dagar alltså. Jag kämpar på. Tyvärr så har jag haft massa ont och andra besvär sedan operationerna, lite privat och jobbigt som jag väljer att inte gå djupare in på.
 
Kämpar på varje dag för att livet ska rulla på. Försöker sköta kost och träning så gott det går. Vissa dagar är illamåendet så fruktansvärt att normal kost knappt är att tänka på. Träningen går det bättre med. Min kropp och psyket behöver träning, men sen finns det värre dagar. Igår sa kroppen starkt nej till träning och självklart lyssnade jag.
 
I onsdags hade jag ett läkarbesök och tidigare idag ett annat. Fått svar och diagnos och förklaring till vad detta innebär för framtiden. Väntar fortfarande på provsvar av vissa saker som tar lång tid. Kanske går jag djupare in i det en annan dag, måste få smälta allting själv först.
 
Snart ska barnen skjutsas på scoutläger där de ska vara utan både mamma och pappa. När hade vi senast en barnfri fredagkväll egentligen..?
 
 
Kroppen behövde träning idag, men hjärnan var ganska disträ innan läkarbesöket så fick bli bara nötande av crosstrainer i en timme för att slippa tänka.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA