Glada själen

KATEGORI: Träning | 2016-10-10 / 14:05:16
Imorse skulle jag ha kört bröst/rygg på gymmet men vaknade med fruktansvärd träningsvärk i vänster skulderblad. 
Tänkte att det kanske skulle ge med sig när jag väl promenerat till gymmet, självklart hade det inte gjort det så jag satte mig och cykla ett tag för att fundera på vad jag skulle köra. Haha! Det slutade med att jag körde mitt benpass och det kändes skönt. Lite nya högre vikter har jag kommit upp till och det är skönt mitt i allt elände! 
 
Efteråt tog jag en tidig lunch med en ganska nyfunnen vän efter att hon kört klart sitt PT-pass. Åh så mysigt det var! Att bara få sitta i timmar och prata om allt möjligt. Jag har en sån bra känsla i kroppen nu och känner mig så peppad inför framtiden! Det visade sig dessutom att vi har mer gemensamt än vad vi visste. Det här blir hur mysigt som helst. 
 
Och så vill jag säga tack till alla er som ringt och skickat meddelande och pratat och frågat. Vid sånna här tillfällen märker man vilka som finns där på riktigt och alltid kommer finnas oavsett.
 
Nu blir det logoped med båda barnen innan storhandling. 
 
 
 
Kommentarer
Evanessè  http://egosidan.blogg.se/

Jag hoppas på att komma till gymmet snart jag också :)

Svar: 💪💪🖒
Laura

Skrivet den 10 Oktober, 2016 - 14:52
Sandra

Hej! Vilken härlig blogg och människa du verkar vara, verkligen inspirerande. Jag undrar lite över din utbildning till Livsstilsrådgivare och hur slutprovet egentligen gick till....var det riktigt omfattande och detaljerat eller mer korta "direkta" svar? Jag håller just nu på och är väldigt nervös inför detta, alltså om jag behöver plugga in precis allt, detaljer mm eller ha ett mer övergripande synsett. Väldigt tacksam för lite hjälp, om inte bara för att stilla min nervositet;D Ha en fin dag!!

Svar: Tusen tack för dina ord och ursäkta att jag inte svarat innan! Hoppas att provet gick bra om du redan gjort det, annars kan du maila mig istället!
Laura

Skrivet den 26 Oktober, 2016 - 12:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA