Bröst/rygg

KATEGORI: Hälsa | 2016-10-03 / 18:46:12
Idag kunde jag komma in på gymmet och känna mig pigg, fräsch och riktigt taggad. Vilken härlig känsla!
Körde ett av mina favoritpass, bröst/rygg. De flesta övningar i just detta pass gör jag vid cabelcrossen, något PTn jag hade förut lärde mig att älska. Det var ett bra pass som flöt på hur bra som helst. 
 
Sedan var jag duktig och storhandlade innan jag landade hemma och fick kriga på med världens tvätt hög. Både att tvätta och vika.
 
Efter att ha unnat mig lite Netflix-tittande så tog jag en härlig promenad på en timme i det vackra vädret innan jag hämtade barnen från skolan och vi satte oss alla i soffan med varsina Netflix-serier. Under dessa sjukveckor som jag haft så har jag plöjt igenom massor på Netflix. Just nu ser jag Orphan black. Har ni sett den och vad tyckte ni? Har ni tips på andra serier så tipsa gärna!
 
 
Härligt god lunch fick jag också till.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA