Uppladdning

KATEGORI: Food och Fitness | 2016-03-11 / 16:58:45
Som ni läst så har träningen rullat på bra här! Igår kände jag mig dock väldigt trött och sliten. Har lite stela axlar och nacke så beslutade att ge kroppen en extra vilodag så att jag snart får längta till gymmet istället. Imorse när jag vaknade så hade jag en enorm längtan till gymmet! Dock visade det sig att ett barn åkt på en rejäl förkylning med hög feber.
 
Jag kände att det kanske var ett tecken på att jag ska ta en vila jag med! Så efter en spurt upp till centrum för att hämta ut astmamedicin och nässpray till det sjuka barnet så har jag faktiskt spenderat dagen i soffan (!!!!!). Jag förvånar mig själv väldigt!
 
I helgen har jag 14,5 timmars pass på jobbet så blir inte gymmet då heller. Blir fyra dagars vila från gymmet,  har bestämt mig för att känna det som en bra vila och verkligen få njuta när jag kliver in på gymmet på måndag igen!
 
Ja förutom soffan så har jag förberett matlådor för helgen. Bra kost så är jag pigg och alert på gymmet på måndag!
 
 
Vad hittar ni på i helgen?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA