En räddande ängel

KATEGORI: Food och Fitness | 2016-03-23 / 18:40:00
För snart fem veckor sedan fick jag ett super kostschema från Maria på FoodOchFitness. Det var verkligen härligt och jag trivdes så! Tyvärr fick min kropp för sig att kläcka ur sig lite nya allergier så tyvärr var vi tvungna att avbryta. Men nu har hon lyckats igen, vet inte om hon trollar eller vad men hon har verkligen lyckats! Nu har jag alltså fått ett nytt kostupplägg som är helt glutenfritt, mejerifritt, utan skaldjur och lax, ägg och nötter. Förstår ni att man känner sig lite besvärlig med den listan på allergier...?
 
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Tveka aldrig att ta hjälp av någon professionell om ni känner att det behövs! Det är verkligen värt allting i världen! Jag var nästan beredd på att ge upp när listan med råvaror som jag inte kan äta bara växte.. Men Maria lugnade ner mig och ställde allting till rätta!
 
Tveka inte att maila [email protected] så får ni lika mycket experthjälp som jag har fått!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA