Tänja gränserna och få ut det mesta av 2016

KATEGORI: Träning | 2016-01-05 / 05:53:11
God morgon.
Idag ringde klockan 5, tyvärr efter alldeles för få pinsamma timmars sömn. Men jag är taggad till tusen till att börja jobba igen så det gör inte så himla mycket. Idag har jag dessutom ett 7-21 pass.
 
Min PT var lagom snäll igår iallafalll, självklart körde hon ett tungt och flåsigt (!!!) benpass av kärlek så att jag kunde ha någonting att känna av tills vi ses på torsdag igen. Detta inkluderade iallafalll personbästa i benpress, lite annat smått och gott (ont och djävulskt) samt hoppa hopprep. Huh! När jag förstod det sistnämnda började jag planera min sista tid och trodde min tid var kommen. Men! Jag förvånade mig själv väldigt och klarade av det sjukt mycket bättre än vad jag någonsin trodde var möjligt! Kanske hopprep som ny cardioövning...
Därav så kommer det bli så 2016, året då allt det "omöjliga" ska provas på och självklart klaras av! 
 
Misstaget var att behålla dagens smink på under träningen..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA