Jag kom, jag lyfte, jag segrade

KATEGORI: Träning | 2016-01-10 / 18:25:47
Redan igår hade jag bestämt mig för att jag skulle slå mitt personbästa i marklyft under dagens PT-pass.
Vaknade imorse och kände samma sak. Så härligt att få leva bland dessa positiva känslor! 
 
Innan min PT kom så såg jag till att värma upp ordentligt med ganska många repetitioner med låga vikter på marklyft. En grej som jag haft massa problem med är greppet, jag tycker om att använda handskar när jag tränar men just i marklyft så får jag ont av mina handskar. Och utan handskar så glider det bara, men idag hade min PT med sig talk som jag fick prova på. Absolut bäst hittills! Hur föredrar ni att träna? Med eller utan handskar? 
Efter lite mer uppvärmning med PTn så ökade hon kraftigt och pang så var personbästa uppe!
 
Resten av passet körde vi mera ben. Att en övning som verkar så enkel och simpel kan vara så dödlig! Ska bli spännande att se om det blir någon träningsvärk imorgon. Nu har jag haft två grymma pass två dagar på raken med personbästa i båda och det känns härligt! 
Hoppas dessa två pass medför massa positiv energi för kommande vecka och träning! 
 
Laddade med lyxfrukost. Mannagrynsgröt gjord på osötad mandelmjölk, efter kokning rörde jag ner en skopa Chocolate & coconut från Pure science nutrition från FoodOchFitness. Muskelmat!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA