Uppladdning

KATEGORI: Träning | 2016-02-17 / 11:57:48
Veckans enda lediga dag idag. Storbarnet går i skolan och lillen var tvungen att gå på förskolan eftersom hon hade en viktig utflykt till biblioteket. Dock så hämtar jag båda väldigt tidigt idag så att jag hinner umgås lite med dom i allafall.
 
Min första lediga dag utan barn hemma sedan jag började jobba igen för 1,5 månad sen. Riktigt konstigt. Passade självklart på att göra det som jag vet att jag mår allra bäst av. En promenad till gymmet där det blev lite lek med olika vikter på marklyft, inte så supertungt idag eftersom jag laddar inför måndagens pass. Det är sedan länge bestämt att jag och min PT ska köra marklyft då eftersom det är min enda lediga dag nästa vecka OCH min födelsedag, kan det bli mer passande?
 
Marklyft är verkligen min stora kärlek på gymmet, en övning som man dessutom kan variera väldigt med vikter och set/repetitioner för så mycket som man känner för just då. Som sagt, ganska låga vikter idag. Körde en lite tyngre runda och så gick jag ner i vikter igen, Känner att det var en bra uppladdning inför vad som komma skall på måndag.
 
Imorgon vankas det planeringsdag med jobbet på Wenngarns slott och sedan jobb hela helgen. Gissa om jag kommer vara taggad på måndagmorgon!
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA