Hänga kvar

KATEGORI: Food och Fitness | 2016-02-13 / 12:55:31
Hallo.
Inser att det är väldigt länge sedan som jag skrev, en hel månad faktiskt . Under en hel månad kan man ju tycka att massor skulle hinna hända men sanningen är att det stått ganska still. Eller still och still, jag hoppade ju in med att jobba heltid på nytt jobb efter tre månader hemma. Jag var nästan rädd för det, men sanningen är att jag älskar det jag gör. Allting går bra, vi kommer in i det superbra och kollegorna är fantastiska! 
 
Samtidigt fortsätter jag att leverera på gymmet, en riktigt bra känsla! Jag inser ännu en gång hur pass rätt jag hittat med träningen bland vikterna på gymmet. Jag fortsätter att öka på vikterna och känner mig stark!
Just nu får kroppen i sig ordentligt med mat, har ju bråkat med kroppen ganska länge angående kosten så nu ligger fokus på bra och stark mat för kroppen.
 
Imorse började jag dagen med en riktigt stark frukost, och detta gav resultat direkt på gymmet med personbästa i flera övningar! 
 
 
Chokladgröt med banan. Gott och superenkelt! Havregryn, en skopa Chocolate & Coconut från FoodOchFitness och en halv skivad banan.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA