Helkroppsstyrka #1

KATEGORI: Barnen | 2015-05-07 / 10:49:58
Hallo på er i det härliga vädret! 
 
Sitter ute på framsidan med en kaffekopp som kommit till sitt slut. Idag är min enda lediga dag från jobbet, jag började dagen med ett pass på gymmet och mellanlandar hemma en sväng innan jag ska iväg och luncha. Sen är det telefonmöte med BUP innan båda barnen ska tas till logopeden, full rulle som ni ser.
 
I och med skador (som för övrigt känns ok) och att jag kör 5:2 sedan en tid tillbaka så har jag försökt hitta ett träningsupplägg som passar mig, vill ju även försöka få in mer löpning än vad det varit på sista tiden. När jag nu kör styrka på gymmet så har jag två helkroppspass som jag kör efter, övningarna är noga utvalda för att passa mig som vill springa en del och självklart även anpassat efter min kropps svagaste punkter. Det är härligt det där, på gymmet känner jag mig stark som en oxe och i löpspåret känner jag mig fri som en fågel. 
 
Hur har ni det där ute? Och speciellt idag i dessa solstrålar? 
 
 
Kommentarer

Fin blogg :)

Svar: Tack
Laura

Skrivet den 07 Maj, 2015 - 11:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA