Fikabox - Caramel ApplePie

KATEGORI: Snacks | 2015-05-16 / 21:32:59
Ni kommer ihåg att jag beställde en fikabox? Igår fick jag den första leveransen och till kvällen blev det ett första smakprov.
 
Caramel ApplePie.
Stora torkade äppelbitar, saltade jordnötter och mjuk karamellkola. Äppelbitarna var lite som att tugga på marschmallov, det var helt ok. Inga superhäftiga smaker men helt ok att sitta och tugga på.
159 kalorier för hela kalaset, super för ett fredagssnack!
 
Det som är så bra med fikabox är att du kan betygsätta snacksen och på så vis påverka vilka snacks du kommer få i framtiden. 
Tyvärr fick denna 'dump me' från mig. Som sagt, helt ok men inget jag kommer att sukta efter att få äta.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA