Fikabox - Bollywood Masala

KATEGORI: Snacks | 2015-05-18 / 21:41:00
Det fick bli snacks från min fikabox i lördags också, faktiskt det snackssetet som jag var minst intresserad av. 
 
Currykryddade riscrackers och kashmiri tomat chutney.
 
Som sagt, väldigt skeptisk till denna. Dels så var det så få riscrackers (typ sju stycken), det såg inte så jättespännande ut och ja det här kanske låter konstigt men väldigt få kalorier! Bara 59 kalorier för hela kalaset, dom hade ju lätt kunnat dubbla antalet riscrackers och ändå haft lagom med kalorier. 
Såsen var ganska stark, fast mer som stark ketchup. Nej tyvärr, inget för mig så även denna fick en 'dump me' från mig.
 
Nu kanske det låter skittråkigt att jag dumpat de två snacksen jag provat? Lugn, jag tror nog att jag har två goda kvar som väntar på rätt tillfälle. Och vem vet vad för himmelskt jag får i nästa leverans! 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA