Att se det från den ljusa sidan

KATEGORI: Löpträning | 2015-05-15 / 17:57:25
Idag var det dags för mig att ge mig ut på en löprunda. Uppriktigt sagt var jag sjukt otaggad och ville verkligen inte ge mig ut. (Det är ju motigt när det är jobbigt och pga all pollen så har det varit väldigt svårt ett tag). Men skam den som ger sig! 
 
Efter en kort stund började det regna för att några kilometer senare övergå till en brutal hagelskur. Fördelarna med att springa i detta väder var faktiskt att det inte alls kändes lika svårt i mina astmalungor. Luften var mycket fräschare och friskare. Riktigt skönt! 
 
Jag kunde dessutom springa den längsta sträckan sen min skada i höstas och för en gångs skull så kändes det att jag kunde ha sprungit ännu längre, just den känslan som jag saknat ett tag! Samtidigt känner jag inte för att gå för hårt ut och riskera nya skador!
 
Nackdelen, ja hagel är hårt. Så jag kom hem med små sår på händerna..
 
Tur är väl att jag gärna offrar mig för lite sår och så för att få ett bra löppass!
 
Idag kom dessutom min första leverans från fikabox.se, perfekt för fredagsmyset!
Lovar att återkomma med recension. 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA