Håll inte på och känn efter

KATEGORI: Träning | 2015-03-19 / 11:10:18
Tuff vecka den här veckan! Femdagars vecka på jobbet, varannan dagpass och varannan kväll. Måndag och tisdag kände jag nästan som att jag var påväg att bli sjuk, halsen kändes tjock och kände mig febrig. På mornarna var det ingenting. I tisdags la jag mig med ont i ryggen och vaknar på onsdagen med nackspärr. Dessutom var vänster ben bortdomnat  (inte bra när det gäller ryggbesvär hos mig). Och så jobba och träna på det? Ni hajjar min känsla.? 
 
Men eftersom förkylningen inte bröt ut ordentligt så valde jag att träna på som vanligt och igår mådde jag skit på morgonen med toppen på kvällen. 
Idag är det bara nacken som är lite bråkig, kanske nån känning i ryggen. Träningen har tack och lov inte blivit lidande alls trots att veckan varit som den varit. Nu har jag precis kört axlar/mage på gymmet och ska snart bege mig till jobbet för ett kvällspass. 
 
Vet ni vad som får mig att fortsätta kämpa och slita som ett djur? Känslan jag vet som infinner sig i kroppen på fredag eftermiddag, efter jobb, träning och middag när jag får sätta mig i soffan. DEN känslan.
 
Igår hade jag cardio på schemat. Fick bli en timme på crosstrainern hemma.
Här har ni mina köra-på-crosstrainern-hemma-byxor.
Kände att det kanske var dags att slänga..?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA