+/-0

KATEGORI: Viktminskning | 2015-03-17 / 11:12:29
Jag har vägning på lördagar. Perfekt med lördag så är det lättare att låta bli godsakerna på fredagen och så får man njuta lite extra på lördagen. 
 
I lördags hade jag mens, ursäkta infon men så att det bara skrek om det. Vågen stod på +/-0 från veckan innan.
För inte allt för länge sen hade detta varit katastrof för mig. Jag hade fått panik. Varför har det inte hänt något på vågen fast jag slitit som ett djur förra veckan? 
Tack och lov har jag kommit längre än så nu. Ok, +/-0. Jag hade inte lagt på mig allt för mycket vätska i allafall med tanke på vilken vecka det var.
 
Jag är så stolt över mig själv, för faktiskt har siffrorna på vågen inte stört mig det minsta. Det börjar liksom bli läge att inte fokusera på vikten så mycket längre. Låta måttband och kläder säga sitt istället. För vad fan är något hekto att grubbla över när jag faktiskt är TVÅ, ja kan ni fatta? TVÅ KILO ifrån att ha gått ner 80 kilo. ÅTTIO KILO. Det är sjukt.
 
Se dig själv i spegeln och tacka dig själv för hur långt du kommit och var tacksam över vilken fantastisk resa du har framför dig.
Kommentarer
eva

Du är så sjukt grym Laura!!! En riktig inspirationskälla!!
Kram eva <3

Skrivet den 18 Mars, 2015 - 10:42
eva

Du är så sjukt grym Laura!!! En riktig inspirationskälla!!
Kram eva <3

Svar: 😘😘😘😘
Laura

Skrivet den 18 Mars, 2015 - 10:44
elisabeth

jag vet hur det är,då jag har gjort en viktresa själv.och det tog sjukt länge innan knoppen fattade att jag faktiskt hade minskat i storlek o behövde köpa en m i n d r e storlek.....bara att jämföra bilderna då o nu är helt sjukt egentligen.....
go girl....och fortsätt kämpa :)

Skrivet den 27 April, 2015 - 22:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA