Tillbaka till verkligheten

KATEGORI: Träning | 2015-07-27 / 18:14:56
Hallo från hamsterhjulet!
 
Förra måndagen började jag jobba igen efter sex veckors semester. Och det var en tuff första vecka på jobbet, dessutom en femdagars vecka med fyra dagpass. Behöver jag säga att tröttheten hann ikapp ganska rejält? 
Jag har ju dock tur som är så envis som jag är! De flesta mornar ringde klockan 04.45 för att hinna med en timmes pw innan jobbet klockan 7. Efter jobbet har jag plikttroget även skött träningen. Jag vet ju att jag mår så sjukt mycket bättre om jag sköter både kost och träning, så ganska dumt att missköta sig va?
 
Idag var det pw på morgonen i vanlig ordning och efter jobbet fick det bli en timme cardio. Behöver jag ens säga att det är ganska skönt att slappa i soffan nu?
 
Den här veckan har jag helgvecka, alltså hoppar jag på klockan 12 på fredagen och jobbar sedan 7-19.45 både lördag och söndag. Men men, bara måndag idag och en nästan en hel veckas jobb innan det. Haha!
 
Njuter ni fortfarande av semestern? Jag tycker faktiskt det är helt ok att vara tillbaka, fast nu vill jag bara ha höst så att allting blir mer ordning och reda. 
 
Sammanfattar väl veckan ganska så bra.
Kommentarer

Här är oxå semestern slut, jobbar min andra jobbvecka o det känns såå skönt!
Gillar att komma in i vardagen o rutinerna igen, speciellt när det ger ett såå bra resultat på vågen :-)

Ha det!

Svar: Ja visst är det skönt med rutiner :)
Laura

Skrivet den 27 Juli, 2015 - 18:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA