Kom ihåg att det är du själv som skapar din framtid

KATEGORI: Träning | 2015-07-05 / 17:44:09
Idag var det dags för ett rejält styrkepass här ute på landet! Har faktiskt träningsvärk i triceps, rumpa och lite i ryggen sen styrkepasset i fredags. Härlig känsla! 
 
Man måste komma ihåg att det är man själv som formar sin framtid och för att nå sina mål måste man kämpa och slita. Jag har bestämt mig för att ta en timmes PW varje dag när vi är ute på landet, alla dagar hittills har den hamnat innan frukost. Precis som jag föredrar! 
 
Och i brist på gym här ute får jag använda fantasin och hittills har jag fått till väldigt bra pass. Dagens pass blev följande:
 
-Knäböj med hantlar 10X4.
-Utfall mot sidan 20X4 per ben (mot ett trappsteg).
-Upp på bänk (trästock) med ett ben och samtidigt bicepscurl med vikt 10X4 per ben.
-Chins (med tåstöd) 10X4.
-Dips 10X4.
-Rodd med gummiband 10X4.
-Bicepscurl med gummiband 10X4.
-Diagonalen 20X4 per sida.
-Sidoplankan.
-Plankan.
 
 
💞
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA