September-December

KATEGORI: Hälsa | 2015-01-04 / 18:37:00
September

Tjejmilen. Inte alls lika taggad för det här loppet med jag gjorde det och jag slog min tid från Midnattsloppet!

 

Oktober

 
Hamnade på löpsedeln på Aftonbladet och blev klar med min utbildning. Det var en händelserik månad!
 

November

 Dags för Tunnelrun. Åkte på en skada i början av månaden och kunde inte springa på flera veckor innan Tunnelrun. Men jag sprang loppet ändå och slog min tid från både Midnattsloppet och Tjejmilen!
 

December

 

Hamnade i media igen. Denna gången kunde man se mitt ansikte i en lokaltidning som handlade om gymmet där jag tränar.

 

Nu ser jag framemot 2015. Ska se till att vara minst lika grym som jag var 2014!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA