Cardio

KATEGORI: Träning | 2015-12-01 / 19:55:00
Jag hade en mycket bättre natt med min onda arm nu än den förra! Hittade en bra sovställning och fick mycket bättre sömn.
 
Som jag sa så lovade jag att lyssna på kroppen, imorse när jag vaknade så skrek kroppen "Gyyyyyyymmet", det är bara att lyssna och lyda sitt tempel.
Samtidigt så kände jag mig inte helt hundra i armen så det fick bli ett fettförbränningsprogram på crosstrainern utan att aktivera armarna. Sjukt tråkigt, men då var även veckans hatpass avklarad!   
 
Efter det så körde jag lite extra rörlighet och stretch innan jag åter promenerade hem.
 
Idag har jag en dag då jag är sugen på allt! Speciellt chips med vitlölsdipp eller massa godis... Åh. Känner ni er extra sugna/hungriga på cardiodagar? 
Det var lite jobbigt att åka och storhandla med detta sug, speciellt då det skulle handlas massa gott till sonens kalas på fredag. Men men, än så länge har jag lyckats stå emot! 
 
Jag är inte den som totalförbjuder mig själv allting gott, men jag försöker verkligen att välja mina tillfällen! Idag känns som en ganska onödig dag att vara sugen på.
 
Får verkligen inte bort plåstret från armvecket som är från i söndags då jag faktiskt passade på att lämna blod på Blodbussen när dom ändå stod så nära våran monter!
 
Ni har väl inte missat lucköppningen i förra inlägget? 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA