Kompressionsstrumpor

KATEGORI: Hälsa | 2015-08-01 / 18:48:00
Hallo!
Här om dagen hade jag riktig tur när jag var på gymmet! När jag tränat klart och skulle åka hem så såg jag att dom hade superrea på kompressionsstrumpor! Jag önskar att jag alltid kunde ha det när jag tränar, men de flesta jag har är långa (haft dom när jag sprang) men nu så! Sex par rikare blev jag. Haffade åt mig alla som fanns kvar i min storlek.
 
På jobbet är jag supernoga och har faktiskt aldrig jobbat ett pass utan stödstrumpor! Spelar ingen roll hur varmt det är!
 
Nu känns det super att ha alltid kunna ha kompressionsstrumpor vid träning också! Och varför jag tycker att det är så viktigt? De ökar ju blodcirkulationen i benen och motverkar alltså svullna och värkande ben. De ger även bättre närings- och syreutbyte i musklerna som påskyndar återhämtningen och motverkar träningsvärk.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA