Söndagsträning

KATEGORI: Träning | 2014-09-28 / 14:50:43
Av rubriken, söndagsträning skulle man ju nästan kunna tro att jag legat på den lata sidan men det vill jag nog inte påstå.
 
Efter frukosten gav jag och barnen oss ner till gymmet. Jag är sjukt tacksam till den som kom på det här med barnpassning på gymmet, en fördel dessutom att mina barn älskar att vara där.
 
För mig blev det först uppvärmning på crosstrainern innan jag körde ett av mina helkroppspass. Idag körde jag lite tyngre och färre repetitioner och väldigt lite vila emellan övningarna bara för att kunna hinna med alla övningar innan det var dags för 55 minuter spinning. Ni ser, inte den lataste träningen idag. Jag försöker att hinna på ett av spinningpassen under helgen och kombinera det med ett av mina styrkepass.
 
Ser spinningen som en fördel för min löpning. I spinningen tränar man upp konditionen bra samtidigt som man tränar upp musklerna i benen.
 
Hur ser eran träningssöndag ut?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA