TränaMer

KATEGORI: Träning | 2014-10-29 / 13:25:17
Idag begav jag och min onda fot oss till gymmet. Blev som vanligt 30 minuter uppvärmning på crosstrainern innan jag körde ett helkroppspass. Jag var noga med att tänka på foten, och tack och lov så kände jag inte av den. Jag hoppas verkligen innerligt att jag får återvända till min löpning snart.
Jag kommer absolut inte ha en helpaus från träningen, inte för en ond jävla fot. Det finns alltid någon alternativ träning som inte belastar det skadade området. Jag kommer se till att försöka slänga in spinningpass för att få in den biten. Sen kör jag ju mycket crosstrainer, och än så länge har foten inte protesterat mot det.
 
Sulorna som jag har beställt ligger och väntar på posten så ska hämta dom senare idag. Men löpningen får nog tyvärr vänta tills efter jag varit hos sjukgymnasten på måndag i allafall. Sen får vi se vad hon säger.
 
Strax så kommer min första riktiga kund. Spännande!
 
EnergiBalans, programmet som jag arbetar med.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA