Mejerifri kycklingsopppa

KATEGORI: Hälsa | 2014-10-10 / 12:21:11
Jag är ju döende. Ok, inte riktigt kanske då. Varit hos läkaren idag, virus i lungorna. Blir alltså vila i några dagar för mig. Det är väl den där vilan som kommer leda till att jag blir döende, haha!
 
Men eftersom det ska vara så bra med kycklingsoppa vid förkylningar (faktiskt till och med forskats kring det och det har visat att brosket i benen innehåller komponenter som lindra inflammationer) så kokade jag ihop min egen igår. Finns ju inga färdiga som verkar så lockande och absolut inga mejerifria.
 
 
Vilken härlig kampanj Ica har denna vecka med alla dessa rotsaker för bara 3,90/kg! Bra ställe att shoppa på!
 
Riktigt stark blev den! Så bort, bort alla dumma bacillusker!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA