Kick ass

KATEGORI: Träning | 2014-10-30 / 18:52:42
Med risk för att låta tjatig, men ja eftersom det råder lite löpförbud just nu så får jag hänga ännu mer på gymmet. Och för att det inte ska bli så tjatigt och att jag bara kör helkropp sex dagar i veckan så kände jag för att köra lite annat.
Eftersom jag fick sällskap av Emelie idag så passade jag på att låta henne få styra min träning idag. Kan vara spännande att låta någon annan köra med en! Det blev ett rejält benpass, får se hur det känns imorgon. Jag kör ju aldrig rena benpass eftersom jag helst vill kunna springa ordentligt de gånger som jag ska springa. Så lika bra att ta tillfället i akt när det ändå inte blir löpning just nu.
 
Igår fick jag hem ett stort paket från Fitnessguru med massa godsaker. Idag passade jag på att ladda upp med HEAT-tabletter och så kom det en ny smak av aminosyror. Jag har ganska svårt med just aminosyror, inte riktigt hittat någon smak som passar mig. Sen finns det dom som är riktigt hemska som jag får kvälvningar av och de som funkar bättre. De jag fick hem igår var med smak av wild strawberries och var faktiskt helt ok. Det var inga kvälvningar i allafall, får se om dom känns lika ok efter några gånger.
 
Kul att ha någon som kunde fota en på gymmet!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA