Belgian Proteinglass Chocolate

KATEGORI: Hälsa | 2014-10-10 / 19:30:00
Tidigare idag så fick jag så sjukt ont i lungorna, det värkte något fruktansvärt och jag höll på att bli galen. Har druckit varma drycker i mängder men ingenting hjälper. Tänkte att jag får prova åt andra hållet istället, med kyla.
 
Hade en sån här i frysen. Har ni provat den? Vad tyckte ni i så fall?
Denna ska innehålla 21 gram protein. 146 kcal per 100 gram, så trycker man i sig hela 350 ml så får man i sig 256 kcal. Självklart så är den ju inte mejerifri, så inte helt anpassad för mig. Men kanske glädjer det någon att den åtminstone är låglaktos.
 
Hur var den då? Njah, den kändes lite torr (???) i smaken. Hur glass kan verka torrt vet jag inte. Men den hade absolut en chokladsmak, så är man sugen på chokladglass så tycker jag absolut att man kan ge den en chans! Det finns ju fler smaker också, jag har en till hemma så återkommer med recension om den när jag smakat.
 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA