Barngymnastik

KATEGORI: Evelina | 2014-10-25 / 12:47:36
Idag började dagen tidigt för mig. Vaknade vid 6-tiden och gav mig ut på en löptur. Många tycker att det är sjukt på en lördagmorgon. Men jag la mig så att jag fick sju timmar sömn inatt, jag är föräldraledig nästa vecka och i och med det är jag ledig i två veckor från jobbet. Och det var enda tiden som jag kunde få komma ut på en löptur idag eftersom mannen min jobbar så jag är ensam med barnen. Och när jag nu sitter här och tittar ut genom fönstret så är jag väldigt glad att jag har löpningen gjord, utanför är det nämligen riktigt höstväder. Mysigt så länge man är inomhus!
 
Efter löpturen var det bara hem och duscha och få i sig frukost för sen var det dags att prova på gymnastiken för första gången med min dotter. Och vad glad jag är att jag ger henne den här chansen! Lyckan i hennes ögon och hela lyckan i hennes kropp fick mig att känna igen hur jag själv känner inför (speciellt efter) ett grymt träningspass. Hon är skapt för det här, hennes kropp är kroppen av en gymnast. Herregud vad hon stutsade, hoppade, snurrade och klättrade. Lyckan där alltså <3
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA