Back on track

KATEGORI: Träning | 2014-10-13 / 18:18:01
Kände igår att jag nu sjukat klart och bestämde mig för att prova på träningen idag, ett beslut som jag absolut inte ångrar! Vad skönt det är att få komma tillbaka efter sjukdom. Usch, inget mera sånt nu tack!
 
Körde som vanligt en halvtimme på crosstrainern som uppvärmning innan jag betade av ett helkroppspass. Väldigt skönt! Självklart var jag extra vaksam och lyssnade på kroppen, men den sa åt mig att fortsätta köra!
 
Det här med färgkombinationer har aldrig varit min starka sida..
 
Nu känner jag mig komplett som människa igen, tänk hur träningen kan förändra en så mycket. Från en 150 kilos soffpotatis till 74 kilo lättare som avgudar träningen.
 
Nu väntar en ny vecka, full med massa spännande!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA