14,57 km löpning

KATEGORI: Löpträning | 2014-10-14 / 20:52:22
Snacka om skön känsla imorse att få dra på sig löpoutfiten! Eftersom jag varit sjuk så har jag inte sprungit på en vecka, låter väl inte så länge för världen men för mig har det klia i fingrarna. Kan ju inte direkt påstå att det blev en lugn start heller, kroppen kändes bra och allting klingade så bra så det fick bli som rubriken lyder, 14,57 km.
Av någon anledning så har jag sjuk träningsvärk i benen idag efter passet på gymmet igår, så kan lova att vissa sträckor sprang jag gråtandes. Men inte ska lite (läs mycket dödlig) träningsvärk få hindra vid lägen som denna.
 
 
 
*Eftersom blogg.se inte sammarbetar så får det bli ett bildlöst inlägg*
 
 
 
 
Jag älskar energin jag får av löpningen. Det finns ingen annan gång som idéer om allt möjligt skapas så flitigt i hjärnan på mig som när jag är ute och springer mina längre turer. Sån frihet och sån tid att reflektera och tänka utan stress.
Kommentarer

Jag garvade lite lätt åt mig själv igår när jag var inne på min sjätte km, att jag minsann tyckte att jag blev så klok när jag var ute och sprang. Kan berätta sen vad det var för kloka tankar som väcktes ;D

Svar: Det ser jag framemot ^^
Laura

Skrivet den 15 Oktober, 2014 - 15:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA