Tabata tisdag

KATEGORI: Träning | 2014-05-06 / 11:00:07
Började dagen med en timmes PW klockan 6 i fem minusgrader. Uppfriskande!
 
 
När jag hade lämnat barnen på förskolan så begav jag mig ner till gymmet. Hade satt ihop ett program med åtta olika övningar a lá tabata. Trodde det skulle vara en lättmatch. Men hah, där fick jag! Vilket mördarpass! Det var till och med så att jag flera gånger under passet kände att "Nej, jag måste avbryta". Det var så sjukt tungt! Varierade med pulshöjande och styrkeövningar. Men, jag körde igenom hela passet och svettig och stolt efteråt! Nu sitter jag hemma en sväng innan det är dags att ge sig av till jobbet för ett kvällspass. Jag känner dock att mina armar inte riktigt är helt med, vågar inte ens tänka tanken vad för träningsvärk detta kan medföra. Inte ofta jag är såhär slut i mina armar!
 
Passade även på att köpa lite godis till de ätardagar som jag är sugen på något.
Lika bra när Sats hade "Köp tre betala för två".
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA