Att förvåna sig själv

KATEGORI: Träning | 2014-05-12 / 19:30:40
Veckan började med ett dagpass på jobbet, som alltid. Jobbar alltid dag på måndagar, om jag inte jobbat helgen då jag oftast är ledig. Efter jobbet åkte jag till gymmet för att andas ut. Trött och med lite smått huvudvärk så åkte jag ändå dit. För att vara ärlig, det suger att åka till gymmet direkt från jobbet när man jobbat dagpass, men efter träningen är det alltid lika skönt. Så det är tur att man pallrar sig dit i allafall! Och tur att jag gjorde det! För gissa vem som körde personbästa i fyra av övningarna idag? Skön känsla! Måste helt enkelt våga öka på vikterna, så länge tekniken sitter ordentligt så det inte blir några onödiga skador. Härlig känsla såhär på måndagkvällen. Kanske blir det lite träningsvärk imorgon? Återstår att se.
 
 
Som jag tidigare nämt, jobbar 58 timmar den här veckan och är bara ledig på onsdag. Helgen är långpass, 8-20.45. Ändå så satsar jag på sex (minst) träningspass denna vecka. Det är träningen som får mig att orka med detta ekorrhjul av jobb-plugg-vardagsliv. Träningen gör mig stark. Och när jag är så grym som idag så får jag sådan extra styrka och energi.
 
Önskar er alla en härlig vecka och njut av livet!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA