Parloppet

KATEGORI: Träning | 2014-06-05 / 19:15:40
 
Tiden går så otroligt fort. Jag hinner inte alls med! Kostupplägget rullar på, träningen rullar på och livet rullar på.
 
I måndags bestämde jag mig för att prova det nya gymmet som öppnat här. Dom är billigare och har bättre barnpassningstider. Tecknade kort där och har gymmat där några gånger. Det är superfräscht och fint. Säkert jättebra personal. MEN, jag kan inte släppa mitt Sats. Det har gett mig så mycket,  och personalen där har gett mig så mycket. Därför har jag bestämt mig,  jag får vara medlem på båda och kombinera träningen med två olika gym. Det blir nog bra det. Bra med variation. 
 
 
Igår var det dags för Parloppet med Emelie. 5 km runt Hagaparken. Av nån anledning är jag inte helt nöjd med min tid, fast jag borde nog ändå vara det. Ungefär 34 minuter tog det mig.
Nu är det bara att tagga inför Midnattsloppet och Tjejmilen!
 
Mina underbara löpskor har gjort sitt så idag fick mina fötter en present. 
Vi kommer nog få många långa fina stunder ihop <3
Kommentarer
Karin Svantesson

Hej! Jag jobbar tillsammans med Salladsbaren Picadeli och såg här på din blogg att du ska springa Tjejmilen i år. Vad kul! Picadeli kommer att vara på plats med en pop up-restaurang under loppet och skulle gärna vilja bjuda dig på lunch och en goodiebag när du sprungit i mål. Hör av dig till mig om du vill komma förbi! Ha en fin dag! Mvh Karin

Skrivet den 28 Augusti, 2014 - 14:37
Teresa  http://tumadres.se

Kul att du skriver igen, hoppas du fortsätter!
Om armbandet är loggan till det nya gymmet, så kan jag meddela att ägaren (?) eller en av PT:arna går samma kurs som jag just nu inom kostrådgivning.

Svar: Ja det är det :) Jasså, vem då?
Laura

Skrivet den 11 September, 2014 - 21:20
Teresa  http://tumadres.se

Vet ej vad han heter. En ganska kort, men krallig kille. Går med kläder med loggan på.

Skrivet den 11 September, 2014 - 22:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA