Ett sånt där pass ni vet..

KATEGORI: Träning | 2014-02-18 / 11:02:52
Precis klivit ur duschen efter ett sånt där riktigt mördarpass pass på gymmet. Så jäkla skönt. Ni vet när man kört färdigt sitt pass och ändå känner att kroppen vill ge mer och när även klockan tillåter det? Idag var en sån dag. Körde igenom ett av mina styrkepass, med en del justeringar. Kände att jag ville utveckla passet så utvecklade övningarna till tyngre och jobbigare. Och som sagt, ändå fanns det massa energi kvar. Fick helt enkelt bli ett avslut på löpbandet men intervaller. Fy vad jobbigt det är, perfekt när man vill få ur den sista orken! Blir dessutom så positivt överraskad varje gång jag märker till hur snabbt jag vågar öka hastigheten när det väl gäller att springa.
 
Ni hör vilket pass. Och vilken lycka. Idag har jag ingenting att klaga över. Ok, kanske den dära träningsvärken i axlarna.
 
Nu är det dags att göra sig iordning och äta lunch innan jag ska iväg på kurs och sedan vidare mot jobbet.
 
Hej!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA