27 timmars dygn

KATEGORI: Träning | 2014-02-19 / 19:19:54
Gårdagen slutade inte på jobbet 20.45 som den skulle ha gjort, nej egentligen fanns det inget slut för mig. Fattades personal på jobbet så fick stanna enda till 07.15 imorse. Tur att man var lite smått beredd på det så man hade packat med sig ordentligt med mat. Kanske inte ens behöver säga att det var väldigt skönt att få komma hem och lägga sig imorse?
Tyvärr så har jag lite svårt för att sova länge på dagen efter att ha jobbat natten. Så efter fyra timmar vaknade jag och bestämde mig för att äta frukost och ta mig till gymmet. Och innan jag kom iväg, tro mig kroppen (kanske mera huvudet) sa verkligen nej nej nej. Men jag envisades och tog mig dit. Och glad för det är jag!
Väl på gymmet så tänkte jag att jag kunde chocka kroppen med aminosyror som jag verkligen avskyr. Tycker smaken är så vidrig och lyckas aldrig dricka dom utan kvälvningar. Frågan kanske är varför jag tvingade i mig dom idag. Men tycker verkligen dom gör skillnad, och det bevisades verkligen idag också!
Även idag, trots för mycket jobb och för lite sömn fick jag till ett riktigt tufft pass. Ett sånt pass som jag även idag valde att avsluta med intervaller på bandet.
Och något som kanske har med den nya kosten att göra, men när jag kom hem från gymmet och även nu såhär på kvällen så känner jag mig pigg. Och det känns bara konstigt. Piggare än vad jag ens är mina lediga dagar.
Dock så hoppas jag på en tidig kväll ikväll då klockan ringer tidigt imorgon och det är dags att befinna sig på jobbet 07.00.
 
Det här med lillans klädstil..
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA