True friendship never ends

KATEGORI: Vänner | 2014-12-16 / 19:11:58
Ni vet sån där äkta vänskap? En vän som ni gör allt för, en vän som ni skulle offra livet för. Jag har haft turen på min sida och har faktiskt några sådana. Alla dessa äger en speciell del av mitt hjärta, en egen liten del. Dessa vänner, det kan gå länge när man inte ens hörs av men dom finns ändå i hjärtat och tankarna. Man vet att dom finns där.
 
En av dessa, vi har kännt varandra i mer än 20 över. Ett tag växte vi upp som systrar då hon bodde hemma hos mig i långa perioder. Därför kallar jag henne för min syrra. Hon är gudmor till min äldsta och jag är gudmor till hennes dotter.
 
Hon går just nu igenom en tuff period i livet, men för att hon ska veta att jag gör allt för henne och finns där för vad hon än ber mig om så gjorde vi idag något för att bevisa och stärka vår kärlek.
 
Min syster, min vän jag gör allt för dig <3
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA