Att finna glädjen

KATEGORI: Träning | 2014-12-12 / 19:32:07
Har haft en liten svacka med träningen ett tag. Inte haft och kännt den där "Wow" känslan på ett tag. Skittråkigt. Har ändå tränat de pass jag ska men inte haft samma lyckorus. I två dagar nu har jag kört två (eller ett relativt nytt och ett helt nytt) pass som jag fått av min räddare i nöden i många situationer. Äntligen har den dära "Wow" känslan gett sig till känna igen och jag har njutit av träningen. Och nu längtar jag bara efter nästa pass!
 
Det är härligt med lite nya pass. Pass som inte är helt lika mot vad man brukar köra heller. Härligt med lite utmanande pass och att få känna av i muskler som inte känts av så mycket senaste tiden. Och pyttelite träningsvärk också, härlig känsla!
 
Lite ur dagens pass.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA