Livet

KATEGORI: 5:2 | 2014-04-24 / 12:15:36
Igår tog livet en stor vändning. Samtidigt kunde jag äntligen pusta ut, det blev en sån lättnad men samtidigt en så ny stor omställning för livet. För hela familjen. Mer om detta en annan dag, när jag samlat mina tankar och känslor lite mer.
 
Det här kommer verka som ett snyft inlägg, men det är det inte. Fastedag idag. Fortfarande omtumlad efter gårdagen. Känner mig lite trasig. Väl hemma efter dagislämning och morgon PW så åt jag min kvarg och gillade läget. Men samtidigt så kände jag ändå, så trött och så orkeslös. Så känslomässig på något sätt och väldigt nära till gråt. Mina fastedagar brukar inte vara såhär, och det beror nog inte bara helt på att det är just fastedag.
 
Och impulsiv som jag är och på något sätt fortfarande ute efter någon spännande utmaning kost/träningsväg. Kan ni tänka er vilken ny glöd man får av att börja känna sig starkare i kroppen igen efter den jävla ryggen? Pang så har jag bestämt mig för något nytt. Något som ska få mig att växa ännu mer, något som ger mig lite utmaningar som jag ska klara av. Mer om det när allting är klart.
 
Jag har trivts med 5:2, mycket bättre än förväntat. Jag hade trott att jag skulle dö på mina fastedagar och inte ha någon energi alls, men så har faktiskt fallet inte varit. Känns häftigt att se vad kroppen kan. Och som sagt, fastedag idag men inte en bra dag. Nya beslut som tagits vilket kommer innebära ett slut med 5:2, lite tråkigt egentligen. Det var så sjukt, men jag lyssnade på kroppen. Känslomässig som man är idag, det enda jag ville ha var att få äta en portion jävla havregrynsgröt. Ja, HAVREGRYNSGRÖT. Och som en vän sa "Det är gröt, inte ett kilo godis. Så ät!". Och ja, min räddning idag blev nog den där jävla gröten. Och nu ska jag åka till gymmet och rensa skallen!
 
 
//: Rörigaste och mest osammanhängande inlägget på länge
 
 
Kommentarer
Teresa  http://tumadres.se

Du är så jävla cool! :-) Älskar din beslutsamhet och vilja.

Svar: Tack <3
Laura

Skrivet den 24 April, 2014 - 17:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA