Träningsdagbok 25 januari, Fitnessfighten dag 25

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-25 / 19:10:41
Även i morse tog jag mitt pick och pack och körde till Väsby för att träna med Emelie. Skönt med variation på träningsställe och sällskap nu när programmet ser så enformigt ut dag efter dag med Fitnessfighten.
Idag har jag dock kännt mig mycket bättre och piggare än de senaste dagarna! Måste vara det att jag åt annorlunda imorse och att kroppen nu istället börjat få i sig laktosfriaprodukter som den faktiskt mår bäst av.
Bra träning idag, inte ens cardion kändes så sjukt jobbig. Skönt! Idag fick det bli upplägget med 10 minuters cardio X2.
Jag ökar i vikt på någon övning varje dag och det känns otroligt skönt! Så styrkan är det inget fel på!
 
Efter träningen skjutsade jag Emelie så att hon fick storhandla, schyst som jag är ;) Man får ta vara på de stunder som finns för att hinna umgås. Efter det åkte vi hem till henne en snabbis för att göra en beställning, Hoppas paketet kommer snart!
 
Ikväll blir det att umgås med mannen min framför tvn.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA